HTML

Címkék

ajánló (11) bogyó (1) cuki (1) dekor (3) divat (1) fun (2) gasztro (21) kenyér (2) kreatív (6) öko (2) ősz (4) private (6) program (3) Címkefelhő

Just for fun

Friss topikok

Linkblog

2011.11.15. 20:03 Viki*

Vacsoraajánló: Brokkolis tészta

Oké, tudom, rég írtam. Mentségemre szóljon, hogy a gépünk elromlott és két hétig szervizben volt, valamint hogy a másik gépen Férj szakdolgozatot írt. De hurrá, a gép is, a szakdolgozat is kész lett. Azért főzőcskézés volt a kimaradt időben, és igyekeztem dokumentálni is, mostmeg majd igyekszem magam utolérni is…

Vacsira ma brokkolis tésztát készítettem, mivel nem volt itthon tejszín, ezért tejföllel. Isteni finom lett és nagyon gyorsan elkészül, ajánlom kipróbálásra.

 

Brokkolis tészta

 

Hozzávalók: 1 fej brokkoli, 1 csirkemell, tészta (én teljes kiőrlésű durum orsótésztát használtam), 1 nagy pohár tejföl, 1 dl tej, egy kis fej hagyma, 3 gerezd fokhagyma, olivaolaj, só, bors

 

Elkészítés: Feltettem egy lábasban főzni a tésztát, egy másikban pedig a nagyon apró rózsáira szedett brokkolit. A brokkolit a forrás után 5 perccel le is zártam, a tésztát amikor megfőtt leszűrtem.  Serpenyőben olajat hevítettem, és megpirítottam benne a hagymát és az apróra kockázott csirkemellet. Sóztam, borsoztam és kb. 10 percig hagytam pirulni, utána hozzátettem a brokkolit, így is egy pár percig még hagytam, utána beleöntöttem a tejfölt, a tejet, belenyomtam a fokhagymát, kóstoltam, ha kell só-bors, pár percig rotyogtattam. Utána ment bele a tészta, ezzel is összefőztem és kész is!

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: gasztro


A bejegyzés trackback címe:

https://justff.blog.hu/api/trackback/id/tr443385695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása