HTML

Címkék

ajánló (11) bogyó (1) cuki (1) dekor (3) divat (1) fun (2) gasztro (21) kenyér (2) kreatív (6) öko (2) ősz (4) private (6) program (3) Címkefelhő

Just for fun

Friss topikok

Linkblog

2011.12.31. 12:31 Viki*

BUÉK – Briginek ♥

Az év utolsó napja… Sokmindenkinek ez csak egy nap a sok közül. De szerintem ilyenkor remek lehetőség van arra, hogy megálljunk, és visszatekintsünk. Az elmúlt évre (vagy akár évekre) és ha nem is konkrét célok meghatározásával, de kijelöljük az irányt a jövőre, a következő időszakra. Én az elmúlt napokban ezt már nagyjából megtettem, tudom honnan tartok és hova, és azóta sokkal jobban is érzem magam, mint előtte, tele erővel, izgalommal, tenni akarással! Javaslom Nektek is, ha még nem tettétek meg, jó ilyenkor egy kicsi megállni és elgondolkodni… Tudom, sokan mondják, hogy erre az év minden napja megfelelő (így igaz), mégis szerintem van valami varázsa annak, hogy hivatalosan is valaminek a vége és valami újnak a kezdete van, szerintem kár kihagyni…

2011 címszavakban, bár tuti sokmindent kihagyok… De mégis:

 

Férjhez mentem Visszaállt az életünk a rendes, régi kerékvágásba Sok mindent tanultam önmagamról Horvátországi nyaralás Elkezdtem írni a blogot Sok-sok vidám, jókedvű pillanat Megtanultam horgolni Bogyó, és a sok mosoly, amit az arcomra csalt Anyu, Apu, Hugi imádlak titeket Via blogja, ami megváltoztatta az életem, olvassátok ti is a legjobb szám a 46

 

 

2012 tervei: angol nyelvvizsga tavasszal, még szebb, tisztább, rendezettebb otthon, megtanulni fotózni rendesen, egészségesebben élni, és a mindennapokban még többet alkalmazni két alap igazságot: Take it easy & Just for fun

 

 

Idén megtanultam, még valamit, és már nem bánom, hogy így történt, köszönöm Évinek a verset, amit azóta is sokszor elolvastam

 

Prohászka Ottokár:
Kő az úton

 

Gondolod, kerül életed útjába
Egyetlen gátló kő is hiába?
Lehet otromba, lehet kicsike,
Hidd el, ahol van, ott kell lennie.

 

De nem azért, hogy visszatartson téged,
S lohassza kedved, merészséged.
Jóságos kéz utadba azért tette,
Hogy te megállj mellette.

 

Nézd meg a követ, aztán kezdj el
Beszélgetni róla Isteneddel.
Őt kérdezd meg, milyen üzenetet
Küld azzal az akadállyal neked.

 

S ha lelked Istennel találkozott,
Utadban minden kő áldást hozott.

 

 

 

Ezúton is kívánok minden kedves ismerősnek és ismeretlennek 2012-re sok-sok boldog pillanatot, inspirációt, jókedvet-vidámságot, sikereket!

 

Brigi… Már régóta gondolkodom, hogy miről írjak, amit Neked ajánlok… De valahogy eddig bármi téma volt, nem tartottam annyira hozzád illőnek, vártam a megfelelő pillanatot, a megfelelő témát… Ma rájöttem, hogy megtaláltam, így Neked külön kívánom, hogy 2012-ben megtaláld a boldogságot

 

Képek a pinterestről.


 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://justff.blog.hu/api/trackback/id/tr743509214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása