HTML

Címkék

ajánló (11) bogyó (1) cuki (1) dekor (3) divat (1) fun (2) gasztro (21) kenyér (2) kreatív (6) öko (2) ősz (4) private (6) program (3) Címkefelhő

Just for fun

Friss topikok

Linkblog

2012.01.28. 20:20 Viki*

Répatorta

Régebben el sem tudtam képzelni… Meg sem akartam kóstolni… Aztán megszerettem, de sosem csináltam… Kolléganőm isteni finomat csinál, valahogy úgy alakult, hogy mégsem az ő receptje alapján… Köszi Móni a receptet!

A receptet Évának ajánlom, hátha nekem hisz és hajlandó kipróbálni… Megéri, meglepően nagyon finom sütemény.

Hozzávalók: 1 és ¼ bögre liszt (én graham lisztet használtam), 2 tk sütőpor, 1 tk szódabikarbóna, 1 bögre cukor, ½ bögre kókuszreszelék, ½ bögre durvára darált dió/mogyoró/mandula, 2 bögre reszelt sárgarépa, ½ bögre olaj, 3 tojás, 10 dkg csoki (vagy tortabevonó), 2 dkg vaj

Elkészítés: A tojások fehérjét felverem. A száraz anyagokat összekeverem egy tálban. Hozzáadom az olajat, a répát és a tojások sárgáját. Összekeverem, majd hozzákeverem a felvert tojásfehérje-habot. 20*30 cm-es, sütőpapírral kibélelt tepsibe  simítom, és 180 fokos, előmelegített sütőben 35 percig sütöm. Miután a sütemény a tepsiben kihűlt, vízgőz felett megolvasztom a csokit (én magas kakaótartalmú aldis tortabevonót használok) és a vajat. Ha nem elég folyékony, akkor 1-2 evőkanál tejjel hígítom. Rákenem a sütemény tetejére. Ha a csoki megdermedt, akkor lehet szeletelni.

DSC_0100_web.jpg

 

Szólj hozzá!

Címkék: gasztro


A bejegyzés trackback címe:

https://justff.blog.hu/api/trackback/id/tr773964305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása