HTML

Címkék

ajánló (11) bogyó (1) cuki (1) dekor (3) divat (1) fun (2) gasztro (21) kenyér (2) kreatív (6) öko (2) ősz (4) private (6) program (3) Címkefelhő

Just for fun

Friss topikok

Linkblog

2011.12.13. 18:49 Viki*

Különleges ajándék egy különleges babának ♥

Annyi dolog kavarog bennem Lillával kapcsolatban… Volt is rá időm, hogy rágondoljak, ha csak az ajándékával elöltött időt veszem alapul. Finoman szólva: semmi nem ment simán a takarójával kapcsolatban. Lilla és anyukája (meg persze apukája is) megtanítottak engem sokmindenre. Sok fontos dologra. Leginkább hinni, bízni és küzdeni. Mitmondjak, megküzdöttem ezzel a takaróval, ez volt az első varrós kreatívkodásom. Néha majdnem feladtam, a végén mégis sikerült… Kitartottam, mert pont Tőlük tanultam, hogy higgyek benne, bármilyen nehézség is jön, a végén minden jóra fordul  

Alig várom már, hogy átadhassam. Kicsi Lilla, fogadd tőlem sok szeretettel!

 

 

 

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://justff.blog.hu/api/trackback/id/tr333461043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

antennis 2011.12.17. 12:38:21

Csodaszép! Gratulálok! :)
süti beállítások módosítása