HTML

Címkék

ajánló (11) bogyó (1) cuki (1) dekor (3) divat (1) fun (2) gasztro (21) kenyér (2) kreatív (6) öko (2) ősz (4) private (6) program (3) Címkefelhő

Just for fun

Friss topikok

Linkblog

2011.07.29. 19:59 Viki*

Thai tészta Viki módra – Timinek ♥

Mivel a közelben lévő Thai étkezde minősége erősen romlik, muszáj volt leszoknunk az ott készült „csípősről”. Nem sokáig bírtam, kifejlesztettem a saját verziónkat, ezt a nagyon egyszerű, és gyors tésztaételt. SOK chilivel.

Így készült:

 

Megfőztem a spagetti tésztát, leszűrtem. (Mostanában Barilla teljes kiőrlésűt.)

 

WOKban:

 

- felforrósítottam a serpenyőt, olivaolajat tettem bele, lepirítottam a fokhagymát (apróra vágva) és a chilit (félbe vágva)

 - beletettem a kockára vágott csirkehúst, amikor kifehéredett, akkor a nagyon vékony szálakra vágott fejeskáposztát, répát és félkarikára vágott hagymát (kb fele-fele arányban, együtt a kettő kétszer annyi volt mint a hús, de ez összeesik

 - ha megfonnyadt, akkor fűszerezem: só, bors, szójaszósz, méz (vigyázni kell, hogy ne legyen elsózva, mert a szójaszósz is nagyon sós!!!), kicsit túl kell fűszerezni, mert sok tészta jön bele, és akkor íztelen lesz. JA. Nekem nem lett elég csípős a chilitől, meg ha nincs otthon pont, akkor ennél a lépésnél kell jópár kanál erőspistát beletenni.

 - kicsi vízzel felönteni, és készre párolni, ha készen van, akkor bele a tésztát és pár percig jól összefőzni.

Szólj hozzá!

Címkék: ajánló gasztro


A bejegyzés trackback címe:

https://justff.blog.hu/api/trackback/id/tr253110488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása