HTML

Címkék

ajánló (11) bogyó (1) cuki (1) dekor (3) divat (1) fun (2) gasztro (21) kenyér (2) kreatív (6) öko (2) ősz (4) private (6) program (3) Címkefelhő

Just for fun

Friss topikok

Linkblog

2011.09.18. 16:54 Viki*

Vacsora ajánló: Karfiolleves

Én imádom, Férjem nem szereti, de megeszi, Pót-Fiam nem szereti és nem eszi meg. Mivel ma egyedül vagyok (Hiányzol!), lehetek önző, semmi akadálya vacsorára.

Hozzávalók: 1 kisebb fej karfiol, 3 közepes sárgarépa (ha nincs répaimádó kutyád, akinek odaadsz egyet hámozás-aprítás közben, akkor elég kettő is), 2 dl tejföl-tejszín

 

Elkészítés: A karfiolt megmosom és rózsáira szedem. A répát meghámozom és karikára vágom. Olivaolajon megpirítom a sárgarépát, majd a karfiolt. Felöntöm kb 1-1,5 liter vízzel, sózom, borsozom, vegetázom. Ha megfőtt, akkor hozzáadom az előtte a lével hőkiegyenlített tejföl-tejszín keveréket. (Ha van itthon minden, én kb fele-fele szoktam, de jó csak tejföllel is.) Megvárom, míg újra felforr, és már kész is. Én szeretem, ha savanyú, ezért csalni szoktam, a végén belelöttyintek egy kis citromlevet.

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: gasztro


A bejegyzés trackback címe:

https://justff.blog.hu/api/trackback/id/tr663236332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása