HTML

Címkék

ajánló (11) bogyó (1) cuki (1) dekor (3) divat (1) fun (2) gasztro (21) kenyér (2) kreatív (6) öko (2) ősz (4) private (6) program (3) Címkefelhő

Just for fun

Friss topikok

Linkblog

2011.09.24. 20:34 Viki*

Budaörsi Vigasságok

Elég sz@rul indult ez a mai nap… Nem tudom, hogy elkaptam-e Férjtől vagy Gyerektől a betegséget, vagy csak az allergiám aktiválódott, de a nap tüsszögéssel, orrdugulással, takonnyal, fejfájással, hányingerrel indult.

És sajnos így is folytatódott. Szuper, alig vártam már, hogy hétvége legyen.

Aztán egész délelőtt házimunka, főzés (Brokkolikrém leves & Fasírt – István papa féle krumplival) után úgy éreztem, hogy akkor köszöntem szépen, én a hétvége további részét pihenéssel, ágyban töltöm. Persze nem sikerült. Férj már egy hete készült hajat vágatni, mostanában a Biohair-be jár, és mivel nekem is nagyon aktuális volt a hajmosás, elmentem vele hajat száríttatni (Botinak felajánlottam egy „addig játszhatsz az Ájfónomon zsarolást). Tök jó lett, szinte újjászülettem, mert a csajszi nagyon kedvesen egy csomó ideig masszírozta a fejemet, ismét embernek éreztem magam, úgyhogy miután hazajöttünk, csak felvettük Bogyót és indultunk a Vigasságokra (hiba volt – mármint Bogyót magunkkal vinni – túl nehéz vele – aki nekem azt mondja, hogy gyerekkel nehéz bárhova is menni, annak kölcsönadom Bogyót).

 

Mondanom sem kell, nagyon élveztem, ettünk („Pokkorn”) – ittunk (Rosé fröccs + Irsai szőlő Pálinka). És egy csomó vásárfiával gazdagabbak lettünk. A kedvencem egy neszeszer Forgács Fannitól. Ehhez még be fogok szerezni hozzáillő darabokat, beleszerettem, már most imádom Másik kedvenc az szerencse kismalac, őt Anyunak vettem, szerencsét fogok vele hozni neki!

 

További boldogságok: kőrözött fatál medvecukor & grillázs & pillecukor chili hármasseglyuk by Botond fapuska pöttyös bögre Isten hozott szív

 

Amilyen szarul indult, olyan jó kis nap lett

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: kreatív program


A bejegyzés trackback címe:

https://justff.blog.hu/api/trackback/id/tr583253828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása