HTML

Címkék

ajánló (11) bogyó (1) cuki (1) dekor (3) divat (1) fun (2) gasztro (21) kenyér (2) kreatív (6) öko (2) ősz (4) private (6) program (3) Címkefelhő

Just for fun

Friss topikok

Linkblog

2012.02.24. 11:05 Viki*

Beteg… Nemjó…

Gyakorlatilag két hete beteg vagyok, ebből több mint egy hete fekszem itthon… Kezdődött a szokásos mandulagyulladással, bár arra már legalább megvan a hatásos, jól bevált gyógymódom… Aztán időközben egy ideig együtt futott fülfájással is, aztán a mandulagyulladás feladta, egy ideig átengedve a helyét a magányos fülfájásnak, de aztán betársult még egy elég elviselhetetlen, ámde folyamatos fejfájás is. Ja, lázam nincs, mint soha, ellenben mint egy svájci óra, déltől minden nap úgy 3-4 órán keresztül 37,3-at mutat a lázmérő (vigyázat, az nálam már majdnem halálos).

186336503301951249_FbgcChLa_c.jpg

Mi is történt az elmúlt 7 napban? Hát lássuk csak. Leginkább semmi…  Az biztos, hogy rég voltam ennyit bezárva, 7 nap alatt összesen 2* hagytam el a lakást. Ebből folyamatosan 4-et pizsamában töltöttem… Az egész pinterestet és houzz.com-ot átnéztem, megnéztem 3 évad Két pasi és egy kicsit, és horgoltam ezt-azt. Meg aludtam. Sokat. Éjszaka 12 órákat, meg napközben még 1-2-t. Kicsit már kivagyok. A fülfájásom és fejfájásom még mindig tart (bár tegnap egy jó kis masszázstól elég jól javult), az antibiotikum már mindjárt elfogy, hétfőn már nagyon kéne menni több okból is dolgozni (1, mert mégiscsak kéne 2, begolyózok itthon 3, nem olyan jó a táppénz…). Én meg még mindig szarul. Dilemmázok, hogy lemenjek-e a fülészetre, de ismerve az itteni sztk körülményeket, totál elpazarolt 2-3 óra lenne az életemből, amit pihenéssel is tölthetnék…

286611963755146759_bOKb6cOl_c.jpg

Azért leírom a teendőket, mert mandulagyulladásra nagyon jók:

 Ezzel így három-négy napon belül helyre lehet jönni, nekem eddig bevált, általában ezt követem. Antibiotikumot csak végső esetben szedek be, mint most is a fülfájásra.

275915914640155264_GA37nvis_c.jpg

Most fogom magam, és belekezdek egy grapefruit mag csepp kúrába, hátha segít egy kicsit irtani ezt a kórságot, amit sikerült benyalnom… Erőt veszek magamon, és kicsit teszek-veszek a lakásban, belevágok a mai nagy-szellőztetésbe (amúgy is, de betegen nagyon fontos!) és úgy döntöttem, hogy kora délután elfogok menni sétálni, mert már nem bírom itthon. Persze egész héten hétágra sütött a nap, ma meg tök borult az idő…

Szép napot és jó hétvégét nektek ♥

Képek innen, innen és innen.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://justff.blog.hu/api/trackback/id/tr624191695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása