HTML

Címkék

ajánló (11) bogyó (1) cuki (1) dekor (3) divat (1) fun (2) gasztro (21) kenyér (2) kreatív (6) öko (2) ősz (4) private (6) program (3) Címkefelhő

Just for fun

Friss topikok

Linkblog

2011.07.07. 22:46 Viki*

Vacsora ajánló

Nem is feltétlenül receptes bejegyzés ez a mai, inkább ötletelős. Egyszerű, de nagyszerű – szeretem az ilyesmit. Mivel ma későn is értünk haza, és utána még futni is elmentünk, valami egyszerű, gyors, de mégis tápláló és finom vacsit szerettem volna. Meg persze lehetőleg legyen egészséges is :) Mondhatnám (írhatnám), hogy ekkor született a zseniális ötlet, hogy grillcsirke legyen, de nem lenne igaz… Inkább csak a KIKÁból kijőve nem tudtam ellenállni az illatnak, az ideológiát utána gyártottam hozzá. Nem volt kérdés, hogy a mostanában nálunk talán már-már túl rendszeresen is étlapon szereplő görög saláta lesz mellé. Évekig (évtizedekig) nem ettem görög salátát: sem a feta, sem az olivabogyó nem jött be. És még a fűszerezését sem szerettem (ezt még most sem). Tavaly nagyot fordult a világ, elkezdett a kedvencek közé kerülni az olivabogyó. És idén csatlakozott a feta is. Mivel hajlamos vagyok arra, hogy rákattanjak egy ételre, és akkor jó darabig szinte csak azt egyem, így egy ideje így már elég sűrűn van itthon görög saláta. Ez van, finom :) Be kell pótolni azt a huszonakárhány évet!

Grillcsirke

Elmegy, megvesz, hazahoz, megesz.

 

Görögsaláta

Hozzávalók: 1 kígyóuborka, 3-4 paradicsom, 1-2 paprika, 1 fej lilahagyma, sok olivabogyó, 10 dkg feta sajt

Elkészítés: A zöldségeket és a sajtot aprítsuk fel, tegyük hozzá az olivabogyót. Sózzuk, borsozzuk. Olivaolaj és balzsamecet keverékével öntsük nyakon. Kicsit hagyjuk, hogy összeérjenek az ízei.

Tegnap főtt kukorica volt vacsorára. Az is Isteni volt.

Főtt kukorica

A kukoricát megpucolom, és egy lábosba beleteszem a leszedett hajakat és a leveleit. Erre teszem rá a kukoricákat (én félbe szoktam vágni őket). Felöntöm vízzel, hogy ellepje, és sózom, cukrozom. (Ezt nem muszáj, de egy kis csalás, hogy jó édes legyen). Kb egy órát főzöm, de meg kell kóstolni, van amelyiknek több idő kell.

Szólj hozzá!

Címkék: ajánló gasztro


A bejegyzés trackback címe:

https://justff.blog.hu/api/trackback/id/tr953048803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása