HTML

Címkék

ajánló (11) bogyó (1) cuki (1) dekor (3) divat (1) fun (2) gasztro (21) kenyér (2) kreatív (6) öko (2) ősz (4) private (6) program (3) Címkefelhő

Just for fun

Friss topikok

Linkblog

2011.07.27. 18:46 Viki*

Csirkeszárnyak

Mivel mostanában igyekszünk kerülni az előre elkészített ételeket, meg minden olyat, amiben nem tudjuk, hogy mi van, ezért néha-néha nagyon nehéznek érzem a dolgokat… Így volt ez tegnap is, a tescoban voltam (vettem egy isteni szalmakalapot a nyaralásra féláron), megláttam a gyorséttermeket és beugrott, hogy nekem csípős csirkeszárnyat KELL vacsoráznom. Ráadásul a tegnapelőtti félresikerült padlizsán-cukkini vacsora után úgy éreztem Balázsnak is kell egy kicsit törlesztenem, úgyhogy tökéletesnek tűnt az ötlet. Itt jött a következő bibi: ahogy én már egyszer-kétszer ilyet csináltam, ott bő olajban kellett kisütni a csirkeszárnyakat – ezt pedig szintén kerüljük mostanában. Megvettük a hozzávalókat és fél óra alatt találtunk is a fűszerpolcon egy olyan sültcsirke-fűszerkeveréket, amiben nem volt nátrium glutamát (pedig milyen finom is az…) Így felhívtuk Balázs kolléganőjét (akivel nem ismerjük egymást, de innen is üzenem neki, hogy küldje nyugodtan a receptes e-maileket, mert szeretem őket), hogy Ő hogy szokta csinálni. Elmondta, megcsináltuk. És imádtuk. Tökéletes lett. Úgyhogy ezúton is köszönjük a receptet. Márványsajtos mártogatóst (tejföl + márványsajt + fokhagyma + újhagyma + só + bors) és répahasábokat ettünk hozzá.

Kentucky csirkeszárnyak

Hozzávalók: csirkeszárny, olivaolaj, só, bors, kentucky fűszerkeverék, erős pista (vagy chilipehely)

A sütőt előmelegítjük 200 fokra, egy tepsit sütőpapírral bélelünk. A csirkeszárnyakat megmossuk, megtöröljük, levágjuk azt a kis kiálló felesleges részt (nem muszáj). Egy tálba tesszük, és megszórjuk a fűszerekkel és egy kis olivaolajjal. Jól bedörzsöljük. A sóval érdemes vigyázni, mert a legtöbb fűszerkeverékben is van. Esetleg még egy kis mézzel is meg lehet bolondítani. A fűszeres húst betesszük a sütőbe, alufólia alatt 45 percig, majd a grill legmagasabb fokozatán pirulásig sütjük. Én ropogósan szeretem, ezért elég sokáig bent hagytuk még (10-15 perc?). Isteni finom, belül omlós, ízletes, kívül ropogós csirkeszárnyak lettek.

Szólj hozzá!

Címkék: ajánló gasztro


A bejegyzés trackback címe:

https://justff.blog.hu/api/trackback/id/tr813105176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása