HTML

Címkék

ajánló (11) bogyó (1) cuki (1) dekor (3) divat (1) fun (2) gasztro (21) kenyér (2) kreatív (6) öko (2) ősz (4) private (6) program (3) Címkefelhő

Just for fun

Friss topikok

Linkblog

2011.09.08. 20:59 Viki*

Ajánló: szeptemberi háttérkép

Sok olyan – főként gasztro – blog van, amit olvasgatok. Ez a jó kifejezés, mert ezeket tényleg csak olvasgatom, ízlelgetem, nézegetem – főzni ritkán szoktam belőlük. Más az ízlésem, nekem ezek közül sok túl trendi, túl ínyenc, túl gourmand. Attól függetlenül, hogy tősgyökeres pesti egyszerű leányként még sosem kívántam meg egy kemencében sült polipot egy jó kis rántott hús helyett, ettől még nagyon szeretem őket olvasni, tetszenek a képek, az írások, a stílus. A Dolce Vita blogot nagyon szeretem, és itt találtam ma ezt a nagyon jó szeptemberi naptáros háttérképet. Irodában ki is tettem

 

Szólj hozzá!

Címkék: kreatív ajánló


A bejegyzés trackback címe:

https://justff.blog.hu/api/trackback/id/tr373212340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása