HTML

Címkék

ajánló (11) bogyó (1) cuki (1) dekor (3) divat (1) fun (2) gasztro (21) kenyér (2) kreatív (6) öko (2) ősz (4) private (6) program (3) Címkefelhő

Just for fun

Friss topikok

Linkblog

2011.07.29. 19:36 Viki*

Mert vannak tökéletes dolgok: Jamie pizzája

Ha receptet olvasok, elég szkeptikus vagyok, ráadásul szinte csak a süteményeknél és akkor is csak első alkalommal tartom be pontosan a leírtakat. Ez így nagyképűen hangzik, de így van. Sokszor jól meg is szívom. Nagyon kevés olyan recept van, amit az első pillanattól kezde úgy csinálok ahogy van. Merthogy tökéletes. Úgy, ahogy van. Ez pedig A PIZZA. Méghozzá Jamie pizzája.

Tészta recept itt.

 

Pizzaszósz: paradicsomszósz (én az aldis passzírozott paradicsomot szoktam venni), só, bors, cukor, pizza fűszerkeverék, fokhagyma (Általában be szoktam keverni egy nagyobb adagot és a maradékot le szoktam fagyasztani.) Amikor a tésztát megkenem, akkor kb kétszer annyi szószt teszek rá, mint amennyit elsőre gondolnék, mert eléggé beszívja és különben száraz lesz.

 

Feltét: ami jólesik. Én sonkás-sajtosat szoktam a gyerekeknek, paprikás szalámis-lilahagymás-pepperónisat a felnőtteknek, olivabogyós-lilahagymásat magamnak.

Mindegyik pizza így készül: tészta + sajt (almareszelőn szoktam lereszelni) + feltét. Ebben a sorrendben. (Itthon sokan a sajtot a pizza tetejére teszik még mindig, pedig annak egy emelettel lejjebb a helye…) 

Szólj hozzá!

Címkék: ajánló gasztro


A bejegyzés trackback címe:

https://justff.blog.hu/api/trackback/id/tr463110441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása