HTML

Címkék

ajánló (11) bogyó (1) cuki (1) dekor (3) divat (1) fun (2) gasztro (21) kenyér (2) kreatív (6) öko (2) ősz (4) private (6) program (3) Címkefelhő

Just for fun

Friss topikok

Linkblog

2011.09.17. 09:48 Viki*

Turkálni jóóóóó

Sokáig irtóztam a turkálástól, miért vennék én használt ruhát, amikor újat is lehet… Sőt. Aztán nem tudtam figyelmen kívül hagyni kolleganőm zsákmányait, gyönyörű, új, márkás, isteni darabokat – pár száz forintért. Úgyhogy belekóstoltam ebbe a világba… És elvarázsolt. A friss élmények után képes voltam csütörtökönként reggel másfél órával előbb kelni, hogy munka előtt még elmenjünk a „800ft-osba”… Aki turkál, az tudja, hogy ez mennyire jó ár. (Aki nem: máshol kb 3000 ft egy kilo.) Lett innen mindenem: márkás farmer 300 ft-ért, kabát 500-ért, pulcsi, felső, sőt, még egy H&M szőrös bundát is sikerült turkálnom... Aztán bezárt ez a hely, én meg elkeseredtem. Nemcsak azért, mert itt nagyon jó cuccok voltak, nem csak azért, mert itt nagyon olcsó volt minden, hanem mert Mónikámmal külön szertartássá váltak ezek a csütörtök reggelek. Azóta ritkán ráveszem magam, hogy hazafele beszaladjak a közelben lévő turiba. Ez már más, nem olyan olcsó, nem halomban, hanem vállfán vannak a cuccok és egyedül is vagyok. De ettől még nem vette el teljesen a kedvemet, mert mostmár tudom: turkálni jó. Nem is csak a zsákmány, hanem maga a vadászat, kikapcsol. Van, hogy bemegyek és csak a lelkemnek jó az időtöltés, van, hogy nem tudom eldönteni, hogy sok-sok jó cucc közül melyiket hagyjam ott, mert ennyi pénzt még sem lehet elkölteni a turiban…

Tegnapi zsákmányok…

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: program divat


A bejegyzés trackback címe:

https://justff.blog.hu/api/trackback/id/tr453233433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása